sobota 26. dubna 2014

Tim Burton

Burtonovy filmy jsou něco skvělého... Neumím to ani popsat,jak jsou skvělé. Jeho nápady jsou bezkonkurenční..Výstava jeho kreseb,maleb atd je na dvě části a je těžké tam stát u jednoho obrázku a prozkoumat detaily, protože do vás tlačí zbytek řady. Nebavilo mě tajně fotit,ale musela jsem si to prostě vyfotit. Můj iphone má nejhorší foťák, jsem naprosto líná s tím někam zajít a nechat si to opravit. Na výstave jsem byla se svou sousedkou a dobrou kamarádkou Klárou(tumblr). Ani neumím říct, který jeho film je můj nejoblíbenější.. Mám sice dost ráda Střihorukého Edwarda, Karlíka a továrna na čokoládu a Frankenweenie,ale nejde říct, který je nejlepší. Všem vážně doporučuji se tam podívat a odnést si nějaký ten suvenýr :)

Které máte nejradší Vy?








Frankenweenie <3


Tady bylo nemožné fotit.




Básnička Čumilena




3 komentáře:

  1. já se na to už hrozně těším! Musím tam co nejdřív:D

    OdpovědětVymazat
  2. Kde to je a do kdy to je?!?! To musím vidět!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ta výstava je perfektní, poměrně dlouhá a zatím tam opravdu chodí až moc lidí, ale taky jsem si pár věcí prostě musela vyfotit :-) Z filmů mám ráda Střihorukého Edwarda, Alenku v říši divů a nejvíc možná Mrtvou nevěstu..

    kraskadne.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat